fbpx

Συχνές Ερωτήσεις για το Skopelos Holidays Hotel & Spa

ONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ

1. Παρέχετε τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κράτησης μέσω του ιστότοπου σας ;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε online κράτηση μέσω της ιστοσελίδας μας εύκολα και με ασφάλεια.

2. Γιατί να κάνω απευθείας κράτηση μέσω της ιστοσελίδας σας ;

Μόνο με κράτηση μέσω της ιστοσελίδας μας μπορείτε να επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές μας, όπως τη Προσφορά Δωρεάν Ακτοπλοϊκών Εισιτηρίων  και την Early Booking Discount, ενώ σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση χαμηλότερης τιμής.

3. Τι είναι η Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής ;

Σας εγγυόμαστε ότι αν κάνετε online κράτηση μέσω της ιστοσελίδας μας, θα επωφεληθείτε από τη χαμηλότερη τιμή που διατίθεται στο διαδίκτυο. Αν βρείτε χαμηλότερη τιμή διαθέσιμη στο διαδίκτυο εντός 24 ωρών από την ημερομηνία κράτησης, θα σας προσφέρουμε αυτή την χαμηλότερη τιμή με επιπλέον επιστροφή € 20 ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση. Μάθετε περισσότερα.

4. Πώς ξέρω ότι η κράτησή μου επιβεβαιώθηκε ;

Θα λάβετε την επιβεβαίωση της κράτησης μέσω email. Το email επιβεβαίωσης περιλαμβάνει τα στοιχεία κράτησης και έναν αριθμό επιβεβαίωσης.

5. Μπορώ να ακυρώσω ή να προβώ σε τροποποιήσεις της κράτησή μου ;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην κράτησή σας μέσω του ιστότοπού μας , κάνοντας σύνδεση με το email σας και τον αριθμό επιβεβαίωσης που σας έχει σταλεί ηλεκτρονικά. Ωστόσο, ορισμένες κρατήσεις υπόκεινται σε μη ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και ορισμένα από τα στοιχεία τους δεν μπορούν να τροποποιηθούν π.χ. ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, ακύρωση, κλπ. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Σε περίπτωση που η κράτησή σας έχει γίνει από ταξιδιωτικό πράκτορα, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πράκτορα.

6. Ποιές είναι οι διαθέσιμες μέθοδοι online πληρωμής ;

Για την ολοκλήρωση της κράτησης μέσω της ιστοσελίδας μας απαιτείται έγκυρη πιστωτική κάρτα. Δεχόμαστε κάρτες Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners Club.

7. Είναι ασφαλής η διαδικασία κράτησης μέσω της ιστοσελίδας σας ;

Ναι, όλα τα δεδομένα που παρέχονται μέσω του συστήματός μας προστατεύονται με SSL και PCI DSS.

8. Πόσο νωρίτερα πρέπει να κλείσω τη διαμονή μου στη Σκόπελο ;

Δεν υπάρχει χρονικό όριο για το πότε μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας, αλλά σας συνιστούμε να κλείσετε το συντομότερο δυνατόν για να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθεσιμότητα. Θυμηθείτε επίσης ότι όσο νωρίτερα κάνετε κράτηση, τόσο περισσότερες προσφορές μπορείτε να βρείτε διαθέσιμες!

9. Συμπεριλαμβάνεται το πρωϊνό στην τιμή ;

Ναι, το πρωινό συμπεριλαμβάνεται στην τιμή.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

1. Παρέχετε υπηρεσία μεταφοράς από τα λιμάνια της Σκοπέλου στο Rigas Hotel;

Σας παρέχουμε Δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς από το λιμάνι της Σκοπέλου (Χώρα) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa κατά την άφιξη και την αναχώρηση, για κρατήσεις με τουλάχιστον 4 διανυκτερεύσεις. Είναι απαραίτητη η επικοινωνία μαζί μας τουλάχιστον 48 ώρες πριν την άφιξή/αναχώρηση σας.

Σε περίπτωση που η άφιξη/αναχώρηση σας είναι από το λιμάνι της Γλώσσας (Λουτράκι) μπορούμε ευχαρίστως να οργανώσουμε τη μεταφορά σας στο Skopelos Holidays Hotel & Spa πριν από την άφιξη στην τιμή € 45 ανά διαδρομή. Η μεταφορά γίνεται με κλιματιζόμενο ταξί για έως 4 επιβάτες με λογικό αριθμό αποσκευών.

2. Παρέχετε υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Σκιάθου (JSI) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa;

Η Skopelos Experience σας προσφέρει δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Σκιάθου (JSI) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa για απευθείας κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο bookings@skopeloshotels.eu με τη χρήση ημιδιατροφής και ελάχιστης διαμονής τεσσάρων διανυκτερεύσεων.

3. Μπορείτε να μου παρέχετε υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Σκιάθου (JSI) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa σε περίπτωση που δεν δικαιούμαι την δωρεάν μεταφορά;

Σε περίπτωση που δεν δικαιούστε τη δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς, οργανώνουμε τη μεταφορά σας πριν την άφιξή σας στην τιμή των € 13 ανά άτομο για το λιμάνι της Χώρας. Αν η άφιξη/αναχώρηση σας είναι από το λιμάνι της Γλώσσας (Λουτράκι) υπάρχει επιπλέον χρέωση € 45 ανά διαδρομή. Σημειώστε ότι, στην περίπτωση αυτή τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν περιλαμβάνονται στην παραπάνω τιμή και εξαρτώνται από τον τύπο του πλοίου και τον λιμάνι άφιξης / αναχώρησης.

4. Πώς μπορώ να κλείσω την υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Σκιάθου(JSI) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa;

Για να κάνετε κράτηση για την πλήρη υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο της Σκιάθου (JSI) στο Skopelos Holidays Hotel & Spa, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2106919111 ή στο bookings@skopeloshotels.eu. Σε περίπτωση ακύρωσης, το κόστος της υπηρεσίας μεταφοράς δεν επιστρέφεται, ενώ οι τροποποιήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν με επιπλέον χρέωση € 15.

5. Η πτήση μου φτάνει αργά στη Σκόπελο. Πώς μπορώ να φτάσω στη Σκόπελο;

Μην ανησυχείτε! Η Skopelos Experience μπορεί να οργανώσει ιδιωτική μεταφορά από το λιμάνι της Σκιάθου σε οποιοδήποτε λιμάνι της Σκοπέλου. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 6919111 ή στο bookings@skopeloshotels.eu τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την άφιξή σας.

6. Μπορώ να αποθηκεύσω τις αποσκευές μου στο λιμάνι της Σκιάθου;

Φυσικά! Εάν υπάρχει χρόνος αναμονής, ο οδηγός μας, θα σας υποδείξει πού μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας δωρεάν μέχρι την αναχώρηση του πλοίου σας για Σκόπελο, ώστε να μπορείτε να κάνετε μια ευχάριστη βόλτα στην όμορφη πόλη της Σκιάθου.

7. Τι είδους μεταφορές υπάρχουν στη Σκόπελο;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δημόσια συγκοινωνία (δημοτικό λεωφορείο) ή να πάρετε ταξί. Μπορείτε επίσης να νοικιάσετε αυτοκίνητο, μοτοσικλέτα, σκούτερ, quad – buggy και ποδήλατο. Ρωτήστε στην υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές για μοτοσικλέτα, ποδήλατο, ενοικίαση σκαφών και αυτοκινήτων και επωφεληθείτε από τις μειωμένες τιμές μας.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Πότε είναι η ώρα Check-in και Check-out ;

Το check-in πραγματοποιείται μετά τις 14.00. Το check-out είναι μέχρι τις 12.00. Σε περίπτωση πρόωρης άφιξης στη Σκόπελο ή αν σκοπεύετε να κάνετε check out από το ξενοδοχείο μας αργότερα παρακαλούμε ενημερώστε μας εκ των προτέρων και θα προσπαθήσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας.

2. Τι απαιτείται για το Check in;

Για το Check-in απαιτείται δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο.

3. Ποιες γλώσσες ομιλούνται στην Υποδοχή ;

Αγγλικά και Ελληνικά.

4. Μπορώ να αποθηκεύσω τις αποσκευές μου ;

Φυσικά, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας δωρεάν. Επιπλέον, παρέχονται χρηματοκιβώτια στο χώρο υποδοχής χωρίς χρέωση.

5. Επιτρέπεται το κάπνισμα στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ;

Όχι, το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στα δωμάτια ή στους εσωτερικούς χώρους. Το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο σε εξωτερικούς χώρους.

6. Διαθέτει η Σκόπελος νοσοκομείο ;

Υπάρχει Δημόσιο Κέντρο Υγείας στην πόλη της Σκοπέλου (Χώρα) που λειτουργεί όλο το 24ωρο. Υπάρχει επίσης μικρή ιδιωτική κλινική και αρκετά ιδιωτικά ιατρεία.

7. Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;

Ναι, δεχόμαστε κάρτες Visa, MasterCard, AMEX και Diners Club.

8. Σε ποιό νόμισμα μπορώ να πληρώσω και που μπορώ να κάνω συνάλλαγμα ;

Όλες οι πληρωμές στη Σκόπελο πραγματοποιούνται σε ευρώ. Μπορείτε να κάνετε συνάλλαγμα στην πόλη της Σκοπέλου, στον Πάνορμο, στο Νέο Κλήμα, στον Αγνώντα και στο Λουτράκι.